کشف یک عدد جیر جیرک خانم

بعضی از آدما در همه حالت ممکن کلاس کارشونو حفظ می کنن به طور مثال:

اگه یه وسیله ای توی دستشون بیفته که بلد نباشن باهاش کار کنن اصلا به روی خودشون نمیارنو کارو به کاردان میسپارن

بعضی ها هم خیلی شیک از صاحب وسیله نحوه کارکردو جویا می شن

بعضی ها هم تمام حواسشونو جمع می کننو بدون اینکه کوچکترین سوتی داده باشن  به طور خودکار با استفاده از هوش و زکاوت نحوه کارکردو کشف می کنن

بعضی ها هم هستن که دقیقا" مثل منن یعنی اینکه  اگه طرف مقابل هم توی باغ نباشه به زور چاقویی قمه ای چیزی هم که شده بش می فهمونه بابا من تاحالا ندیدم اینو که هیچ تازه خلاقیت کشف هم ندارم هیچ خیلی هم لوده ام .

 به هر حال یه کاری می کنهو یه جوری برخورد که بنده خدا حتی اگه نخوادم توی مغزش هک می شه که  فلان روز فلانی  فلانجا فلان چیز فلان کار کرد.

یه نمونشو که بخوام نام ببرم همین چند روز پیش دوست دوستم بعد از سالها از فرنگ برگشته بود ایران گوشیشو داد دستمو ازم خواست آدرس میلمو واسش  save کنم از اونجایی که منم هیچوقت با گوشی لمسی کار نکرده بودم شروع کردم به هنر نمایی( با لهجه 100%  محلی خوانده شود):

وای این چه قیییییییییشنگ قربون قدرت خدا برم وای نقطش کدومه؟ فاصلش کدومه؟! اونش کدومه ؟اینش کدومه ؟!!!  هاااااااااااا.........

بعدشم که   وووووووی تمام انرژیم رفت پای این آدرسی که نوشتم توی گوشیتو این چی بودو آب قند می خوامو .........

هرچند که اینجور رفتارا همچینم به طور کامل ربطی به نا بلد بودنم  نداره  چون اگه بلدم باشم باز فرقی به حال عکس العمل من نمی کنه و بر می گرده به ذاتی و اکتسابی بودن از اونجایی هم که هم مادر خانواده پرطلا هم پدر خانواده پرطلا آدمای ارومی هستن اصلا برام روشن نیست که این رفتارای مهیجو از کیو چه جوری به ارث بردم" 

 

پی نوشت:   آجیه دوستم مهندسی ژنتیک اهواز قبول شده باید قبل از اینکه اینجارو ترک کنه ازش قول بگیرم وقتی درسش تموم شد حتما" ژن منو هم  تفکیک کنه خدارو چه دیدی شاید یهوو زدو منم بالاخره یه روز کشف شدم. 

تیتر درشت صفحه اول روزنامه ها در  سال 1392: یک عدد جیرجیرک خانم کشف شد  .

طبق خبرگزاریه ایسنا و تحقیقات به عمل آمده این گونه یک گونه جهش یافته از خزنده های قرون وسطا کاملا" کم یاب و به جا مانده از اثرات مخرب جنگ جهانی دوم از خانواده پستانداران بوده که از نظر اکولوژیکی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازمند به توجه و حمایت ویژه ای دارد همچنین  علاقه خاصی به هدیه گرفتن"  بستنی کاکائویی و رقص و خرید کردن در مجتمع تجاری همچنین  تفرج بسیار در کوه و دشت و صحرا و غیره  دارد.

گونه نام برده بسیار حساس و همیشه در حالت آماده باش و تهاجمی  به سر می برد  و طبق آخرین گزارشات بدست آمده یک زائده کوچک نیز در ناحیه قفسه سینه دارد که هم اکنون در دست بررسی برای اطلاعات بیشتر می باشد .