بدبخت مفلک

روی جزوه هام دراز کش رفته بودم گوشیم گفت بیلینگ نیگاش کردم دیدم دوست جون  sms زده جیرجیرک ف..ک به این زندگی که هچ وقت به کامم نیست خیلی عصبیم از لحاظ زندگی بدبخترین دختر روی زمینم. 

از اونجایی که منم سرم درد می کنه برا وقایع تمام حوادث و جریانات بد روزگار رو توی ذهنم مثل فیلم سینمایی مرور کردم بعد سراسیمه پرسیدم چی شده؟؟!! 

 

دوست جون:می دونی ظهر نهار نخوردم عصر به مامانم گفتم غذا رو گرم کن بخورم گفت الهی بمیرم واست داداشت غذاتو خورده. حالا می گم چی بخورم می گه تخم مرغ منم تخم مرغارو شکوندم توی ظرفشویی حالا هم هرچی می زنگم آشپز خونه غذا بفرستن واسم جواب نمی دن.   

دیریریرینگگگ( جیرجیرک مشاوره می دهد) 

 

جیرجیرک: وای وای وای تو چقدر بدبختی تو حتی از ....... هم بدبختری من اگه جای تو بودم نهار سم موش می خوردم ولی میدونم که تو حتی از این حرفا هم بدبختری که سم موش هم توی خونه داشته باشی . حالا چرا تخم مرغارو توی ظرف شویی شکوندی؟! باید توی سر خودت می شکوندی. اینطوری میزان خشم خودتو به خانواده ثابت می کردی هه خیلی ساده ای. 

صبر کن ببینم تا به حال چیزی راجب دختر فراری شنیدی؟ برا اینکه مامانو داداشو تنبیه کنی از خونه فرار کن پس تا آروم نشدی خودتو به ترمینال برسون اینطوری داداشت تا
آخر عمر از عذاب وجدان و کاری که با تو کرد زجر می کشه. اوه راجب قتل چطور؟ چیزی می دونی؟ ................................

 

پ.ن: ( پیام بازرگونی) 

 

خانمها آقایان اگر که بچه دار نمی شوید اگر که تیر عشق وسط قلبتان نشانه رفته است و ازش خون می چکد اگر که به بیماریه ناعلاج دچار شده اید اگر نهار و یا شام شبتان گریه کباب است اگر لباسهای شما برایتان گشاد شده است یا بلعکس از مشکل چاقی رنج می کشید اگر دندانتان درد می کند اگر دچار اسپاسم یا احیانن گلاب به رویتان دچار اسهال روحی شده اید اگر مو خوره زده اید ....... فقط کافی است به آدرس jirpartala@yahoo.com  یک ایمیل بزنید. خانم جیرجیرک همه روزه همه جوره پاسخ گوی سئوالات شما عزیزان است.  

.

پ.ن۲: جدا از شوخی معنی واقعیه بدبختیه چیه؟ بیشتر بدبختیایی که این دوره دیده می شن توی همین محدوده می چرخن ای کاش واقعا" نهایت بدبختی به این بود که دادشت بی هوا بیاد نهارتو  بخوره یا اینکه دوست پسرت یا دوست دخترت بپره ، یه وسیله ایت گم بشه یا چه می دونم حالا هرچیز بی خودی توی این مایه ها . ما حتی نمی دونیم بدبخت به کی می گن اگر که آدما به خاطر چیزای اینقدر گذرا بدبختن پس تکلیف اون دختر اتریشیه که 24 سال باباش توی زیر زمین زندانیش کردو بهش تجاوز می کرد چیه؟ یا اون نگهبان 28 ساله که با وجود یه دختر 2 ساله می شنوه که سرطان داره بعد خودشو به آبو آتیشو قرضو قوله می ندازه بره درمان کنه می شنوه که دچار بیماریه ms اونم از نوع بدش شدهو تا چند وقت دیگه هم بشتر نمی تونه دووم بیاره و یه شب توی اوج درداش زنشو می بینه با یکی دیگه. 

من به شخص خودم اعتقادم اینه که تمام جریانات بد زندگی هرچقدر هم سخت گذرین و این جزئی از قانون زندگی کردن که هر از گاهی یه موجی بیادو بره و اصل مطلب اینه که اون موج بالاخره دیر یا زود تمام می شه و بدبخت واقعی کسی نسیت که توی اون موج اسیر می شه بدبخت کسیه که نخواد شنا کنهو خودشو به مردن بزنه. هیچ کس بدبخت آفریده نشده و این خود ما هستیم که زندگیه خودمونو با افکارمون هدایت می کنیم و بدبختی یا اینکه خوشبختی رو برای خودمون تعریف می کنیم. اصلا بزار اینو بگم که افکارمون اعمالمون رو می سازه و اعمالمونه که تفاوت میاره ِ یه چیز تو مایه های کنشو واکنش. تمام