قل قل عارفانه با طعم بوم شناسی

این ترم درس بوم شناسیو دادن به یه استاد پروازی که  مارو با دانشجوهای تهران مقایسه می کنهو همش ازمون سئوالهای علمی می پرسه ماهم در جواب می گیم استاد ما می دونیم شما بگید ببینیم شما هم می دونید؟!  استاد به عمق ماجرا پی نبرده بود تا زمانی که ازمون خواست اسمشونو توی اینترنت سرچ کنیم تا مقاله هاشونو ببینیم؛ ما هم یک صدا پرسیدیم استاد اسمتون چیه؟؟! 

 

پی نوشت: استاد اعلام کرد می تونید سر کلاس هرچیزی بخورید غیر آدامس " پیپ " سیگار  ما می پرسیم استاد قلیون چطور؟ 

این ماییم       این استاد(ایکن استاد هنوز طراحی نشده)  

تصورشو بکنین استاد بالا داره درس می ده ما اون پایین یه زیلویی چیزی پهن کردیمو همه یک صدا   قل قل قل قل قل قل قل خیلی با صفا می شها اینکه دیگه هرکی چه طعمی هم بکشه بستگی به طبع خودش داره مثلا من با طعم نعناع آقای سلمانپورو خوجندی اینا هم قلیون قشمی و تریپ سنتی مریمم چایی دم می کنه مهسا هم پرتقال پوس می گیره می زاره دهن امیر..........خلاصه فضای عارفانه کلاس همراه با دودو بوی سیبو ... اصلا نمی دونم چرا تا حالا همچین ایده ای به ذهن بزرگان نرسیده بود باید بیشتر راجبش مطلب تهیه کنمو ارائه بدم مجلس واسه تصویب . (الان هدفمند شدم)

 

پی نوشت دو: استاد بعد ۳ ساعت خفه کردنو سر کله زدن با ما ازمون خواست یک عنوان رو که امروز یاد گرفتیمو روی یک تیکه کاغذ فقط نام ببریم 

ما نوشتیم نام و نام خانوادگی استاد مربوطه 

............................................................................................................ 

 

 گیلانه یه جریانی رو واسم تعریف کرد که راجب خودش بودو یه نفر دیگه ولی در حین تعریف ۴ بار لهجه عوض کرد طوری که من اول فکر کردم مخاطبش شیرازی بوده ولی بعد دیدم لهجه کرمونی به خودش گرفت و بعدترشم یه لهجه دیگه ای هم که تا حالا نشنیده بودم فکر می کنم مابین شیراز کرمان بود . یه تیکه هایی هم که تهرونی میومد البته اون قسمتایی که مربوط به خودش بودو  می خواست بگه که جواب طرفو چی داده این در حالیه که گیلانه خودش اصلا هیچ لهجه ای نداره من نمی دونم چرا وقتی می خواست بگه خودش چی گفته یهو تهرونی میومد.