وصیتنامه جیرجیرک سادیسمی

دیشب به نظر خودم شاخ گاو شکوندم ساعت دوازده دیگه پشت کردم به همه الواتیای شبانم گرفتم خوابیدم تا صبح خیر سر عمه کچلم پاشم تا 7 که می رم اداره بکوب درس بخونم.

از ساعت 4 که ساعتم شروع کرد به زنگ خوردن همینطور 10 مین 10 مینsnooze  کردم تا خود خود  7:30  یعنی نیم ساعتم روش آخه بگو سادیسمی تو که دیگه خودتو خوب می شناسی چرا همچین شوخی می کنی با خودت که ساعت بزاری 10 مین 10 مین با تیکای عصبی از صدای زنگ پاشی بعد بگیری بخوابی تا صدای زنگ بعدی. البته بازم جای شکرش باقیه چون وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم پیشرفتایی در زمینه سادیسم مازوخیسمم داشتم از اونجایی که دوره دبیرستان ساعتو صبحا 5 مین 5 مین snooze  می کردم واسه اینکه از خواب پاشم درس بخونم . اگه روزی روزگاری دیدید دیگه خبری از جیرجیرک نیست بدانید و آگاه باشید که توی یکی از همین snooze  کردنا سکته کردم کلا" راحت شدم هروقتم که ساعتتون زنگ خورد یادی از جیرجیرک بکنید که چه غریبانه رفت( جیرجیرک غریبانه رفت از این خانه هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه) ( ایکون فاتحه یادتون نره )

                                              

 

                                                 با تشکر  

                                                جیرجیرک خانومی